Niezbędnik copywritera

W sieci niewiele jest poradników dotyczących niezbędniku copywritera. Co ważne, zamieszczone artykuły dotyczą narzędzi przydatnych podczas pisania, a nie zestawu przedmiotów, którymi internetowi twórcy treści otaczają się na co dzień. Stąd poniższa lista, która je prezentuje.

KOMPUTER

To podstawa w pracy copywritera. Najlepszy będzie laptop, bo pisanie w terenie działa pobudzająco na zmysły. Coraz częściej jednak copywriterzy gospodarują sobie kącik przeznaczony wyłącznie na pracę. W takim miejscu wygodniej będzie korzystać z komputera stacjonarnego i dużej klawiatury.

KALENDARZ

Bez terminarza i długopisu z domu się nie wychodzi. Nigdy nie wiadomo, kiedy „wpadnie” kolejne zlecenie lub kiedy przyjdzie czas, aby przesunąć obecnie realizowane. Nawet pracując w jednym miejscu warto mieć przy sobie kalendarz. Porządkowanie zleceń pozwoli zachować psychiczną równowagę. Unikniemy także stresu związanego ze zbyt krótkimi termiami realizacji zadań. Warto planować ich wykonanie tak, aby nie tylko na siebie nie nachodziły, ale aby była między nimi odpowiednia przerwa. Na regenerację czy korektę.

KUBEK

Oczywiście zapełniony ulubioną kawą czy herbatą. Najlepiej, gdy kubek jest duży. Odchodzenie co chwilę od klawiatury jest bezsensowne. Gubimy myśl, zajmujemy się innymi rzeczami niż mieliśmy, do komputera wracamy po godzinie. Poza tym zawsze przyjemnie pobudzić krążenie wlewając w przełyk ciepły napój.

KROPLE DO OCZU

Nie tylko okularnicy muszą dbać o swój wzrok. Osoby, które okularów nie noszą, szczególnie powinny pielęgnować rogówkę swoich oczu. Jest ona narażona na podrażnienia zwłaszcza wtedy, gdy jest wysuszona. Krople do oczu aplikowane co najmniej dwa razy dziennie to priorytet. W niezbędniku copywritera nie może ich zabraknąć. Zamiast kropli warto postawić na emulsję. Szybciej zwalcza suchość oka i jest łatwa w aplikacji poprzez konsystencję.

KREM

Pielęgnacja twarzy jest bardzo ważna. Należy na nią zwrócić szczególną wtedy, gdy spędzamy wiele godzin przed monitorem. Światło padające na naszą cerę mocno ją wysusza. Dodatkowo jeśli ze zmęczenia mrużymy oczy, tworzą nam się zmarszczki. Warto więc kilka razy dziennie „potraktować” swoją twarz porządną ilością kremu. Podobnie należy postąpić z dłońmi. Mimo, że dłonie w pracy copywritera nie są narażone na działanie środków chemicznych czy czynników zewnętrznych, również warto je regularnie kremować. Skóra nam za to podziękuje i pozwoli w pełni skupić się na pracy.

Każdy z nas ma swój niezbędnik, który pozwala nam sprawnie funkcjonować podczas tworzenia kolejnych tekstów. Podręczny zestaw może być dowolnie modyfikowany i poddawany testom. Najważniejsze, aby znaleźć złoty środek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *